MroczneTajemnice.exe
MroczneTajemnice.exe
MroczneTajemnice.exe Rozmiar 171,2 MB |
Pentium 300 MHz, 128 MB RAM, akcelerator 3D, CD-ROM x8, Windows 95/98/2000/Me, karta dźwiękowa, pełna wersja gry Gothic
Opis modu Gothic : Mroczne Tajemnice:
Projekt Mroczne Tajemnice został zainicjowany na przełomie marca i kwietnia 2006 roku. Po gruntownej restrukturyzacji w szeregach The Poziomkaz, do których dołączyło kilku obiecujących modderów prace na modem trywialnie mówiąc poszły pełną parą naprzód. Mroczne Tajemnice z założenia jest modyfikacją głęboko ingerującą w świat Gothica, zmieniając przygody głównego bohatera, Bezimiennego w iście epicką opowieść, a przy tym zachowując niepowtarzalny klimat gry. Fabuła Tajemnic toczy się w tle wydarzeń znanych graczom z oryginalnej podstawki. Próbując scharakteryzować modyfikację można śmiało użyć określenia „rozszerzenie” gdyż Mroczne Tajemnice są dla Gothica równie dobrym uzupełnieniem, co Noc Kruka dla Gothic II. Zacznijmy, więc od kilku nowych obozów pojawiających się w Kolonii Karnej.
1. Fanatycy. Jest to organizacja wygnańców lub raczej uciekinierów z Obozu Sekty, którzy próbują odszukać pewną tajemniczą organizację i poznać prawdziwe oblicze wyznawanego przez ich braci demona. Gracz wykonując zadania dla Fanatyków będzie miał możliwość zostania Balem a także poznania wszystkich czarów sekty.
2. Obóz strażników. Znajduje sie przed starą kopalnią. Zamieszkują go najbardziej brutalni strażnicy, których ulubionym zajęciem jest wyżywanie sie na kopaczach. Mimo że są strażnikami to nie za bardzo lubią Gomeza i ludzi ze starego obozu... Jeżeli bardzo chcesz dostac w morde to powinieneś sie tam wybrać
3. Przemytnicy. Niewielki obóz pechowych rozbitków znajdujący się na plaży niedaleko Wieży Mgieł. Przemytnicy są dość specyficzną frakcją. Są to ludzie, którzy wbrew swojej woli zostali uwięzieni w obrębie bariery, kiedy to ich statek został podczas sztormu rozbity o skały. Gracz wypełniając zadania dla przemytników pozna ich historię a także będzie mógł posiąść umiejętność kowalstwa.
4. Tajemnicza frakcja potężnych istot, które od zarania wieków służą Inosowi. To ta organizacja stanowić będzie rdzeń fabuły Mrocznych Tajemnic. Gracz, który najpierw będzie musiał zlokalizować ich ukrytą siedzibę, będzie mógł stać się jednym z nich. Jednak Bezimienny będzie też mógł wybrać drogę naznaczoną przez Beliara służąc potężnemu nieprzyjacielowi Inosa. Tylko wola gracza zadecyduje o wyborze Bezimiennego…
5. Obóz łowców orków. Mały ufortyfikowany obozik znajdujący sie na terytoriach orków.
Tajemnice oferują także możliwość obstawiania jak i wzięcia udziału w walkach na kilku arenach. Na jednej z tych aren, znajdującej się na uboczu gracz będzie mógł stoczyć walkę na śmierć i życie a nagroda może przejść jego najśmielsze oczekiwania. Ciekawy system losowych walk dodatkowo uatrakcyjnia przeprowadzanie zakładów.
Mroczne Tajemnice umożliwią graczowi korzystanie z bardzo szerokiego wachlarza nowego oręża, zbroi, hełmów jak i nowych czarów. Gracz będzie mógł także nauczyć się dwóch nowych umiejętności specjalnych, z których jedną jest właśnie kowalstwo. Dodatkowo gracz będzie mógł posiąść wiedzę o gotowaniu i ważeniu trunków, co w realiach Kolonii Karnej jest doś